Wednesday, July 23, 2008

Azam tahun baru dah tercapai awal tahun 2008....

Alhamdullilah, tercapai cita-cita aku tahun nie untuk dapatkan satu rumah....kira azam tahun nie dah tercapai la..........rumah aku beli nie jenis apartment kat area taman medan....so far OK la...skang dah ada orang sewa...memang niat aku untuk sewakan aje rumah nie.....sbb aku tunggu rumah kat Cyberjaya siap plak.....progress kata awal tahun depan siap risau gak kalo beli rumah under construction nie, sbb rumah kat cyberjaya tu memang tertangguh sejak sekian lame...hehehe skang baru progress buat balik....untuk azam tahun depan lak aku nak cari maid then bagi bini aku kerja plak....kesian aku tgk bini aku belajar tinggi2 pas tu tak dapat nak kerja, kang lama2 kang berkarat semua apa yang dah belajar.









No comments: