Sunday, August 10, 2008

Rumah @ Cyberjaya Part 2





















Alhamdulliah tgk progress rumah Bandar Pinggiran Cyber dalam progress walau rumah aku takda progress so far tapi bumbung dah siap...hehehe...mungkin dieorg nak siap kan semua dulu bagi sama level than progrss sekali....untuk pasang tile, cat and lain2.....jalan kuar masuk pun dalam progress gak sejuk hati aku pi tgk....seblah taman nie dieorg nak buat Taman Sains Selangor (Apa yang aku baca kat board tu)...Hampir sebulan gak la aku tak pi usha2 rumh nie tapi memang nampak perbezaanya.....Dalam firasat aku (hehehe) rumah nie mesti kene dibangunkan sebb sebelah meyebelah prgress die mamng laju rase belah area belakang tu cam interchange highway sebelah depan plak Taman Sains Selangor. Anyway saya nak ucapkan setinggi-tinggi penghargaan terima kasih saya daripada kami sekeluarga kepada Persatuan Bertindak Bandar Pinggiran Cyber yang dikepalai oleh Tuan Hj Syed Samsuddin Bin Syed Kamruddin dan barisan AJKnya bergitu komited menghambat Talam sampai ada progress...hehehe.

Nie yang aku hangin nie boleh plak aku dah tulis camera tak bawak plak...hangit tul la..tak pe nanti aku upload beberapa gambar yang sempat aku snap mase aku membawa VVIP (Bini aku and Danial)pi "Melawat Tapak Projek".

Salam.

No comments: