Thursday, September 11, 2008

Berderau Darah Aku Tgk Dahi Anak Aku Terkoyak Skit.....

Semalam 10 Sept pas aku balik keje sampi rumh dah kul 10.00pm tgk anak aku tgh tido baik punye n tetiba die bangun n mai..mai......apa lagi dah start bangun, bateri pun dah change super power die dtg la.....tarik barang sana gigit barang sini kendian pi main kat tangga....mama dia follow belakang......pas tu mak ngah dia turun... nenek dia plak kuar bilik tgk dia main kat tangga ape lagi anak aku melompat la menyelamatkan diri tergelak-gelak...bkan main lagi suka dia semua main ngan dia.....dan tetiba "gedegang" ....anak aku jatuh n kepala terantuk kat dinding...aku rase dia kaki dia tergelincir kot tak sempat mama n mak ngah dia nak sambut....kepala dia berdarah n bengkak......kelangkabut semua ambik kain ...ambik air suam.....anak aku menjerit tak ingat dunia....semua suruh bawk pi kelinik takut dalam sgt...nampak cam besar....bini aku dah cuak tak igt dah berlinang air mata dia.....aku pi bwk anak aku follow kate abg din pi klinik...sampi jek tgk org ramai...daftar than tggu jap doctor suruh kita org masuk dulu sbb nampak cam besar.....doc check dahi dah bengkak so dia tak boleh nak tutup balik so dia just taruh krim and tggu bengkak suruh skit....tak yah jahit dia cakp ok lagi tak besar sgt.....kuss selamat.

Tapi yang peliknya......pas die kene cara dia nagis tak sekuat kalo dia bangun pepagi nak sus than pas masuk kate abg din boleh gelak2 lagi tu memain lagi ngan mama die kat belakang.......cume dia start nagis balik bile doc check dia atas katil klinik...bila smpi rumah main lagi dgn atuk dia bukan main lagi cam tak de ape2 belaku.....pagi nie bila aku bagun nak pi keje dia pun bangun nagis mungkin anak aku baru terase sakit........perangai tul la anak aku nie....hehehehe.

Tgk la muke dia pas balik klinik..........>









No comments: