Wednesday, October 29, 2008

Salam,

Hari isnin 27 Oct 2008 aku and wife aku buat birthday party untuk anak aku Muhammad Danial Ikhwan bin Mohd Hafiz yang pertama....hari jadi dia 16 Oct dulu tapi tak da masa yang sesuai untuk buat majlis so cuma 27hb Oct 2008 tu je tarikh yang ada slot kekosongan untuk bapak mertua aku dan geng2 dia dtg....so alhamdulliah semua jalan dengan lancar....ramai gak yang datang dan ramai gak yang tak dapat dtg mungkin sebab terlalu bayk open house dan juga mcm2 kenduri. So aku and wife aku nak ucapkan terima kasih untuk semua yang dtg ..family blah aku mak and bapak aku termasuk katy...time kasih byk2 sebb masak...kak iza and abg anip tima kasih sbb kek and masak gak....mak and abah blah bini aku tima kasih bebyk2.......abg din and kak linda tima kasih sbb jaga danial kalo tak tak da tangan nak buat keje...hehehe.....zahan and fit...tima kasih tolong buat preparation....tak lupa gak along sbb turut sama membantu...yang lain2 yang aku lupa sebut terima kasih byk2......Ini ada beberapa gambar untuk tatapan semua.
































































No comments: