Tuesday, August 12, 2008

Management Training.

Hari ini aku kene pi management training kat Eastin Hotel Damansara instructor by our CEO Mr. Heng. Tajuk bagi training ari nie "7 HABITS OF HIGHLY EFFECTIVE PEOPLE". Major yang pi kebanyakan level manager, exempt staff and engineer. Pagi start 9.00 until 5.00 but berlanjutan sampai kul 6.00, ingat boleh balik awal tadi...hehehe yang paling penting makan yang dieorang serve perggggghhh layan. Kebanyakan hotel yang aku pi yang nie paling best sampai seluar pun tak muat...hehehe So ada beberapa gambar yang aku dapat snap walau pun buzy dengan soalan dari instructor tetap aku layan menangkap gambar2. Biasa la CEO walaupun dia yang conduct training tapi all the question will be back to us for the improvement.


Bilik yang kita orang pakai buat training.


One of the sign.


5 min technical break...isap rokok break


Aku with Thaya tgh memberi persembahan terbaik bagi sesi bergambar.



For kenang-kenangan.




Our CEO Mr Heng di terbangkan dari Penang.



No comments: