Friday, October 17, 2008

SELAMAT HARI JADI MUHAMAD DANIAL IKHWAN YANG PERTAMA

Salam,

Semalam hari jadi anak aku yang pertama jatuh pada 16 OCT 2008....kalo ikut kalender islam raya ke-empat ari tu dah setahun....dah setahun berlalu kejap dah setahun usia anak aku....mcam2 peel dia dah kuar....mlm tadi gak aku n wife aku buat potong kek secara kecil-kecilan kira cam pra-b'day party la...sebab aku and wife aku nak buat pada 27 Oct 2008 nie untuk birthday party anak aku....just buat jamuan makan2 jek bukan grand sesgt pun.....nie ada few gambar anak aku semalam....yang kelakarnya anak aku nie tak buleh org nyanyi lagu hapy birthday kedia org tepuk tangan...semlm dah habis nyanyi kendian tepuk tangan apa lagi melalak la dia menagis...tu la yang pelik anak aku tu....hehhehe
























No comments: