Monday, January 19, 2009

Annual Dinner 2008 Globetronic Sdn Bhd

Salam,

Semalam kita orang ada Annual Dinner 2008 di Summit Hotel, Subang dengan tema "colour of the nite". Malam tadi layanhabis dengan show-show termasuk la aku kena jadi "bapuk" malam tadi....hehehe
Macam-macam show ada GKL idol, best dress, show daripada entertainer, dance and plaing best lucky draw....dapat gak aku RM100 mlm tu. Cash prize untuk malam tu sahaja tidak termasuk hadiah-hadiah berupa barangan dalam RM14,000.00. So tahun ini yang paling tiggi cash prize die.

Malam tadi juga aku kena duduk dalam manager punye table aku lari lepak dengan budak-budak tech aku.....sebab lagi layan dengan dieorg daripd duk dengan manager sure tegak jek......hehehe

So ini ada beberapa gambar yang aku curik daripada member aku.

Nanti aku upload...buzy buat keje skit.

No comments: